RaMaDhAN AkAn MeLaBuhKaN TiRaiNyA

Assalamualaikum w.r.b.t..


Alhamdulillah syukur kehadrat ilahi kerana memberi kesempatan pada saya untuk meneruskan coretan pena yang tidak bermata ini di blog saya...emm..tanpa di sedari ramadhan semakin menghampiri penghujungnyer..terasa diri ini masih tidak sempurna dalam melaksanakan ibadat puasa..Ya Allah..masih berkesempatan kah aku untuk mengisi segala kekosongan waktu yang aku tinggalkan...dalam kesibukan aku sebagai mahasiswi tahun akhir pada saat terakhir di bulan yang mulia ini...?


wahai ramadhan...


datang mu dinanti oleh ku..dan pemergian mu ku tangisi..krn aku tidak pasti akan ketentuan ilahi bahawa aku masih berkesempatan bertemu dgn mu pada ramdhan yang akan datang...namun ku harapkan agar ramadhan ku pada kali ini diterima Allah S.W.T...Ameen..


Ramadhan pada thun ini, bnyak mengajarku erti pengorbanan dan menguji keimananku serta kesabaranku dalam meniti hari2 dibulan yang mulia ini..aku makin mengerti akan perjalann hidupku yang serba daif ini...terasa diri ini terlalu lemah dan rapuh dalam menghadapi dugaan dan ujian dari Allah...di saat diri ini memerlukan kekuatan teman2..Allah uji diriku dengan sebuah berpisahan yang tidak diminta...namun ku mengerti akan hakikat sebuah pertemuan...Terima kasih Ya Allah krn masih memberikan ku ruang dan peluang untuk merasai segala nikmat yang engkau kurniakan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...